VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY https://zastup.sk/medicina/
Čl. I
Všeobecné ustanovenia
-
Spoločnosť PharmDr. Ladislav Dubán, PhD. s. r. o. , so sídlom Rusovská cesta 5, 851
01 Bratislava, IČO: 52 480 658 , spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri vedenom
Okresným súdom Bratislava I, oddiel Sro, vložka č. 138621/B (ďalej len
„Prevádzkovateľ"), je prevádzkovateľom internetovej stránky
https://zastup.sk/medicina/ (ďalej len „Webová stránka") a poskytovateľom služieb
na Webovej stránke.
-
Prevádzkovateľ vydáva tieto Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti PharmDr.
Ladislav Dubán, PhD. s. r. o . (ďalej len „VOP"), ktoré upravujú práva a povinnosti
Prevádzkovateľa a tretích osôb pri poskytovaní a využívaní služieb Prevádzkovateľa.
VOP stanovujú základné práva a povinnosti každého právneho vzťahu medzi
Prevádzkovateľom na jednej strane a Klientom alebo Záujemcom na strane druhej, sú
záväzné pre všetkých účastníkov tohto zmluvného vzťahu, ak sa strany výslovne
písomne nedohodnú inak. Odlišné písomné dojednania účastníkov, ktoré sú obsiahnuté
predovšetkým v konkrétnych zmluvách uzavretých medzi Prevádzkovateľom a Klientom,
resp. Záujemcom majú prednosť pred ustanoveniami týchto VOP, ak nie je dohodnuté
inak. VOP sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy uzavretej s Prevádzkovateľom a sú
záväzné pre všetkých používateľov Služieb.
-
Činnosťou Prevádzkovateľa nie je sprostredkovanie zamestnania za úhradu
podľa zákona č. 5/2004 Z.z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení
niektorých zákonov v platnom znení.
-
Nasledovné pojmy pre účely VOP a pre vznik, zmenu a zánik právneho vzťahu medzi
Prevádzkovateľom a Klientom alebo Záujemcom sa interpretujú nasledovným spôsobom:
Klient je fyzickou alebo právnickou osobou, ktorá využíva alebo
plánuje využívať služby poskytované na Webovej stránke; predovšetkým za účelom
inzercie Pracovnej ponuky alebo Ponuky na zástup alebo inej inzercie.
Záujemca je osobou, ktorá využíva služby poskytované na Webovej
stránke najmä v záujme nájsť si vhodnú pracovnú príležitosť. Záujemca
musí byť zdravotnícky pracovník.
Databáza Prevádzkovateľa je databázou obsahujúcou Profily
vytvorené a/alebo zverejnené Záujemcami a iné údaje Prevádzkovateľa.
Služby predstavujú produkty, ktoré Prevádzkovateľ poskytuje
Klientom a Záujemcom predovšetkým prostredníctvom Webovej stránky.
Cenník je zoznam obsahujúci ceny Služieb.
Pracovná ponuka alebo Ponuka na zástup je inzerát zverejnený
Klientom na Webovej stránke za účelom vyhľadania vhodného zamestnanca,
predstavuje konkrétny druh Služby poskytovanej na Webovej stránke. Pre
zverejnenie Ponuky na zástup obdobne platia ustanovenia VOP upravujúce podmienky
zverejnenia Pracovnej ponuky, ibaže zmluvné strany sa výslovne dohodli inak. Pod
pojmom Ponuka na zástup sa rozumie práca vykonávaná na základe dohôd o prácach
vykonávaných mimo pracovného pomeru.
Nariadenie je Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ)
2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných
údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES o
ochrane osobných údajov (ďalej len ako „Nariadenie“).
Zákon je Zákon č.18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov (ďalej
len ako „Zákon“)
Etický kódex sú pravidla správania sa zverejnené Prevádzkovateľ
na Webovej stránke, ktoré sú záväzné pre všetkých používateľov Webovej stránky.
O porušení Etického kódu rozhoduje Prevádzkovateľ.
Čl. II
Registrácia Záujemcov a služby poskytované Záujemcom
- Záujemca je fyzická osoba, ktorá si pomocou Služieb poskytovaných Prevádzkovateľom
hľadá prácu, resp. hľadá zástup.
- Služby, ktoré Prevádzkovateľ poskytuje Záujemcom slúžia najmä ako pomoc pri
vyhľadaní pracovnej príležitosti prostredníctvom Webovej stránky.
- Záujemca si môže objednať nižšie uvedené Služby prostredníctvom Webovej stránky.
Služby sú bezplatné, ak v Cenníku nie je uvedené inak.
-
Registrácia: Pre využívanie poskytovaných Služieb sa vyžaduje
registrácia na Webovej stránke. Záujemca sa registruje uvedením ľubovoľného
prihlasovacieho e-mailu a prihlasovacieho hesla. Prevádzkovateľ môže pred
registráciou Záujemcu, ako ak kedykoľvek počas jeho registrácie na Webstránke,
vyžadovať aby Záujemca preukázal svoju odbornú spôsobilosť.
Prevádzkovateľ je za týmto účelom oprávnený vyžadovať od Záujemcu všetky
nevyhnutné dokumenty preukazujúceho jeho odbornú spôsobilosť, a to najmä
dokumenty o prebiehajúcom štúdiu, doklady o ukončenom vzdelaní, doklady o
členstve v komore a iné. V prípade, ak Záujemca nebude schopný preukázať svoju
odbornú spôsobilosť, Prevádzkovateľ je oprávnený zrušiť jeho registráciu na
Webstránke alebo mu poskytovanie služieb obmedziť. Prevádzkovateľ je oprávnený
zrušiť registráciu Záujemcu na Webstránke alebo mu poskytovanie služieb obmedziť
aj v prípade, ak Záujemca porušuje Etický kódex. Záujemca môže kedykoľvek zrušiť
svoju registráciu zaslaním e-mailovej správy Prevádzkovateľovi s vyjadrením jeho
vôle zrušiť svoju registráciu. Ustanovenie článku IV týchto VOP sa použijú
obdobne.
-
Záujemca si môže objednať nižšie uvedené spoplatnené služby prostredníctvom
Webovej stránky. Úhrada za spoplatnené služby sa uskutoční prostredníctvom
online platobnej brány dostupnej na Webovej stránke, a to spravidla ešte pred
poskytnutím služby zo strany Prevádzkovateľa. O výške ceny za poskytované služby
informuje Prevádzkovateľ Záujemcu ešte pred jej poskytnutím.
-
Medzi Služby poskytované Záujemcom patrí najmä možnosť prostredníctvom Webovej
stránky:
-
vytvoriť si profil podľa šablóny a jeho zaradenie do databázy
Záujemcov.
-
odpovedať resp. reagovať na zverejnenú Pracovnú ponuku alebo Ponuku
na zástup. Záujemca je oprávnený reagovať na Pracovnú ponuku,
resp. Ponuku na zástup zverejnenú na Webovej stránke. Táto služba je určená
výlučne pre Záujemcov, preto Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo nevstupovať
do právneho vzťahu s personálnymi agentúrami a ich nepovolené aktivity
prostredníctvom Webovej stránky obmedziť.
-
uložiť si a sprístupniť/poskytnúť profil v Databáze Prevádzkovateľa
/ Webovej stránke, a to prostredníctvom on-line formulára
vyplneného na Webovej stránke. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo upraviť
profil tak, aby bol v súlade so zvyklosťami a zaužívanými postupmi pre
vyplnenie formulárov. Prevádzkovateľ si ďalej vyhradzuje právo
nesprístupňovať/neposkytovať alebo vymazať z Databázy Prevádzkovateľa
profil, ktorý obsahuje nedostatočné informácie pre vyhľadávanie pracovnej
príležitosti alebo ktorý podľa názoru Prevádzkovateľa obsahuje irelevantné
informácie alebo údaje, ktoré nesúvisia s vyhľadávaním pracovnej
príležitosti (napr.: politické a náboženské názory, reklama, vulgarizmy,
atď.); o tomto rozhodnutí Prevádzkovateľ informuje Záujemcu, ktorého sa
predmetný profil týka.
-
vyžiadať si referencie od bývalých zamestnávateľov
-
iné činnosti podľa aktuálnej ponuky Služieb
-
Záujemca môže Reagovať na Ponuku práce / Ponuku na zástup zverejnenú na Webovej
stránke. Ak Záujemca využitím Reakcie zareaguje na ponuku niektorého Klienta, budú
osobné údaje Záujemcu uvedené v jeho profile a v Reakcii poskytnuté konkrétnemu
Klientovi, ktorý ponuku zverejnil a súčasne budú uchovávané Prevádzkovateľom v jeho
systéme. Tieto údaje nebudú sprístupnené ani poskytnuté iným Klientom. Údaje budú
uchované počas doby 2 rokov a následne budú osobné údaje Záujemcu anonymizované a
použité výlučne na účely štatistiky.
-
Spracovanie osobných údajov sa spravuje Podmienkami spracovania
osobných údajov na https://www.zastup.sk.
Čl. III.
Služby poskytované Klientom
- Prevádzkovateľ poskytuje Klientom, po ukončení úspešnej registrácie, nižšie uvedené
služby:
- 1.1 Zverejnenie Pracovnej ponuky alebo Ponuka na zástup. Klient
je po ukončení úspešnej registrácie oprávnený zverejniť Pracovnú ponuku/
Ponuku na zástup na Webovej stránke. Pracovná ponuka/ Ponuka na zástup sa
zverejňuje podľa nasledujúcich pravidiel:
- Klient sám zverejní Pracovnú ponuku/ Ponuku na zástup a určí jej
obsah, pričom Pracovná ponuka/ Ponuka na zástup musí obsahovať aspoň
minimálne kritériá stanovené Prevádzkovateľom.
- Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo upraviť Pracovnú ponuku/ Ponuku
na zástup tak, aby tá bola v súlade so zvyklosťami a zaužívanými
postupmi pre vyplnenie formulárov na Webovej stránke.
- Dobu zverejnenia Pracovnej ponuky/ Ponuky na zástup určuje Klient.
Klientom zvolené obdobie zverejnenia Pracovnej ponuky/ Ponuky na
zástup musí byť v súlade s platným Cenníkom Prevádzkovateľa
zverejneného na Webovej stránke.
- Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo nezverejniť alebo zrušiť už
zverejnenú Pracovnú ponuku/ Ponuku na zástup:
-
ktorá je v rozpore s právnym poriadkom Slovenskej republiky,
etickými
normami alebo dobrými mravmi,
-
v ktorej Klient podmieňuje sprostredkovanie práce a/alebo
prijatie do
zamestnania resp. obdobného pracovného pomeru platbou
manipulačného alebo
iného poplatku,
-
prezentujúcu viaceré pracovné ponuky v rámci jedného
formulára pre pracovnú
ponuku (tj. v rámci jednej Pracovnej ponuky/ Ponuky na
zástup),
-
ktorá je neúplná, alebo zavádzajúca, alebo obsahuje
nepravdivé údaje, alebo
z iných dôvodov znižuje úroveň Služieb poskytovaných na
Webovej stránke,
-
s reklamným alebo marketingovým obsahom, alebo informáciou o
produktoch
alebo Službách Klienta alebo tretej osoby,
-
ktorá môže poškodiť dobré meno Prevádzkovateľa alebo tretej
osoby,
-
erotického charakteru, resp. také, ktoré vzbudzujú
podozrenie, že sa môže
jednať o tento typ práce,
-
duplicitne zverejnenú jedným Klientom na Webovej stránke
-
je v rozpore s Etickým kódexom,
-
Klient môže uverejňovať Pracovné ponuky/Ponuky na zástup len pre
jednu svoju
prevádzku, ak nie je v písomnej zmluve dohodnuté inak
- 1.2 Iné inzercia
Klient a Prevádzkovateľ sa môžu dohodnúť, že Prevádzkovateľ poskytne Klientovi aj
nasledujúce služby, ktorých rozsah a podmienky ich poskytovania budú upravené
v osobitnej dohode:
-
PRÉMIOVÝ BALÍK - Prevádzkovateľ umožňuje Klientom jednotný
centralizovaný prístup pre všetky prevádzky, ktoré patria do skupiny Klienta;
jednoduchú centralizovanú administráciu uverejňovania Pracovných ponúk a Ponúk na
zástup pre jednotlivé prevádzky patriace do skupiny Klienta pomocou funkcie
Superuser; uverejňovanie Pracovných ponúk a Ponúk na zástup; prelinkovanie na
kariérny dotazník Klienta, iné služby na základe dohody s Klientom
-
Zverejnenie loga Klienta na Webovej stránke.
-
Zverejnenie reklamných bannerov
-
Topovanie ponúk
-
Odosielanie na kariérny dotazník
-
Videovizitka klienta
-
Iné služby podľa dohody alebo platného Cenníka.
Čl. IV
Vznik, zmena a zánik zmluvného vzťahu
-
Pre využívanie akýchkoľvek Služieb sa vyžaduje registrácia Klienta, resp. Záujemcu
na Webovej stránke. Registrácia sa uskutoční prostredníctvom online registrácie
alebo na základe zmluvy v písomnej forme.
Pri online registrácií sa registrácia uskutoční prostredníctvom
vyplnenia registračného formulára. V tomto prípade vzniká zmluvný vzťah po
úspešnom
ukončení online registrácie.
Pri registrácií na základe zmluvy v písomnej forme Prevádzkovateľ
vytvorí online registráciu Klienta, s ktorým uzatvoril písomnú zmluvu a
prístupové údaje
mu odošle na e-mail uvedený v danej zmluve.
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť registráciu Klienta, resp. Záujemcu
bez
uvedenia dôvodu.
-
Pred využívaním Služieb sa vyžaduje registrácia na Webovej stránke. Záujemca /
Klient môže kedykoľvek zrušiť svoju registráciu zaslaním e-mailovej správy
Prevádzkovateľovi s vyjadrením jeho vôle zrušiť svoju registráciu. Prevádzkovateľ
môže pred registráciou Záujemca / Klienta, ako aj kedykoľvek počas jeho registrácie
na Webstránke, dokumenty potrebné k overeniu odbornej spôsobili Záujemcu / resp.
k overeniu Klienta a k overeniu jeho záujmu inzerovať danú ponuku.
Overenie Klientov / Záujemcov môže Prevádzkovateľ vykonať aj prostredníctvom svojich
obchodných partnerov. V prípade, ak Záujemcu / Klienta nebude možné overiť je
Prevádzkovateľ oprávnený zrušiť jeho registráciu na Webovej stránke alebo mu
poskytovanie služieb obmedziť. Prevádzkovateľ je oprávnený zrušiť registráciu
Záujemcu / Klienta na Webovej stránke alebo mu poskytovanie služieb obmedziť aj v
prípade, ak Záujemca / Klient porušuje Etický kódex spoločnosti.
Prevádzkovateľ je oprávnený zrušiť registráciu aj bez uvedenia dôvodu.
-
Po úspešným ukončení registrácie bude mať Záujemca /Klient vytvorené vlastné on-line
konto, ktoré je chránené jedinečným prihlasovacím menom a heslom. Záujemca, resp.
Klient, je povinný chrániť prihlasovacie meno a heslo pred zneužitím a neposkytovať
ich tretím subjektom.
-
Služby Prevádzkovateľa sa objednávajú prostredníctvom on-line konta,
výnimočne na základe písomnej (list, fax, e-mail) objednávky.
-
Záujemca/Klient zadaním objednávky Prevádzkovateľovi vyslovuje súhlas s prípadným
zverejnením svojich osobných údajov alebo osobných údajov svojich zamestnancov v
inzeráte, ak si toto vyžaduje charakter Služby, ktorú si Klient/ Záujemca / u
Prevádzkovateľa objednal.
-
Objednávkový formulár je uvedený na Webovej stránke. Služby sú
bezplatné, ak v Cenníku nie je uvedené inak.
-
Zmluvný vzťah vzniká potvrdením (prostredníctvom Webovej stránky alebo listovou
zásielkou alebo e-mailom) objednanej Služby Prevádzkovateľom. Poskytnutie Služby
objednanej Klientom sa tiež považuje za potvrdenie objednávky. Zmluva sa uzatvára na
dobu určitú v trvaní objednanej Služby s účinnosťou odo dňa potvrdenia objednávky
Prevádzkovateľom.
-
Prevádzkovateľom potvrdená objednávka je záväzná, môže byť zmenená iba na základe
vzájomného súhlasu zmluvných strán. Prevádzkovateľ je oprávnený zmenu Objednávky
podmieniť úhradou administratívneho poplatku.
-
Ak v Zmluve nie je uvedené inak, Zmluvu je možné pred uplynutím doby jej platnosti
ukončiť:
-
Písomnou dohodou zmluvných strán.
-
Odstúpením od Zmluvy Prevádzkovateľom, ak druhá zmluvná strana podstatným
spôsobom poruší svoje povinnosti vyplývajúce zo zmluvy alebo týchto VOP. Za
porušenie zmluvy podstatným spôsobom sa považuje najmä:
-
zverejnenie Pracovnej ponuky/Ponuky na zástup Klientom v rozpore
s čl. III bod 1 písm. D alebo s čl. III bod 1 písm. E VOP,
-
využívanie údajov o Záujemcoch Klientom získaných z Databázy
Prevádzkovateľa na iný účel ako na vyhľadávanie vhodného
zamestnanca,
-
využívanie Služieb poskytovaných na Webovej stránke na hromadné
rozosielanie elektronických správ, alebo rozosielanie správ
obsahujúcich informácie o produktoch a službách, alebo rozosielanie
správ obsahujúcich informácie, ktoré sú v rozpore s právnym
poriadkom Slovenskej republiky, etickými normami a dobrými mravmi,
alebo ktoré môžu poškodiť dobré meno Prevádzkovateľa alebo iných
fyzických a právnických osôb,
-
Klient koná v rozpore so zmluvou a/alebo týmito VOP a/alebo dobrými
mravmi, a ak tým, najmä na základe negatívnych ohlasov zo strany
používateľov Webových stránok, môže byť podľa odôvodneného názoru
Prevádzkovateľa poškodené jeho dobré meno a znížená a/alebo ohrozená
úroveň kvality poskytovaných Služieb.
-
využívanie automatizovaných systémov (najmä botov, robotov, modulov
alebo iných automatických zariadení alebo programov na prehľadávanie
alebo zbieranie obsahu Webovej stránky) pri používaní služieb
Prevádzkovateľa alebo Webovej stránky, ktorých prístupové
prostriedky nie sú poskytované Prevádzkovateľom
-
Klient porušuje Etický kódex.
-
Písomné oznámenie o odstúpení od Zmluvy sa doručuje druhej Zmluvnej strane na jej
adresu uvedenú v registrácii alebo na ním uvedenú e-mailovú adresu.
-
Ak bez zavinenia Prevádzkovateľa zmluva zanikne bez využitia Služieb objednaných
Klientom/ Záujemcom, Klientovi/ záujemcovi nevznikne nárok na vrátenie dohodnutej
ceny. Za neúplne vyčerpané Služby Prevádzkovateľ nezodpovedá.
Čl. V.
Cena Služieb a platobné podmienky
-
Cena Služby je určená podľa platného Cenníka zverejneného na Webovej stránke v deň
objednania Služby. Ceny uvedené v Cenníku nezhŕňajú DPH. Sadzba DPH je stanovená
podľa účinných právnych predpisov.
-
Prevádzkovateľ poskytne objednanú Službu až po úhrade Ceny objednanej Služby; o
tejto skutočnosti Prevádzkovateľ vopred informuje Klienta/Záujemca. Klient/ Záujemca
môže uhradiť cenu objednanej služby priamo prostredníctvom platobnej brány uvedenej
na Webovej stránke. Faktúra (daňový doklad) je Prevádzkovateľom zvyčajne vystavená
až po poskytnutí Služieb Klientovi/ Záujemcovi.
-
V prípade, ak nedôjde k úhrade ceny objednanej služby riadne a včas, Prevádzkovateľ
je oprávnený dočasne, až do zaplatenia dlžnej čiastky, pozastaviť ďalšie
poskytovanie Služieb.
-
V prípade omeškania Klienta / Záujemcu s úhradou faktúry je Prevádzkovateľ oprávnený
účtovať úroky z omeškania vo výške 0,5 % z dlžnej sumy za každý deň omeškania;
zároveň je oprávnený dočasne, až do zaplatenia fakturovanej čiastky, pozastaviť
ďalšie poskytovanie Služieb. V prípade omeškania Klienta viac ako 30 dní je
Prevádzkovateľ oprávnený predmetnú pohľadávku poskytnúť do mandátnej správy inkasnej
spoločnosti spolupracujúcej s Prevádzkovateľom. Náklady na vymáhanie pohľadávky sa
stanú súčasťou pohľadávky Prevádzkovateľa.
-
Námietky voči vystaveným faktúram, ktoré by mali za následok obmedzenie práva na
vznik pohľadávky Prevádzkovateľa voči Klientovi / Záujemcovi, je Klient/ Záujemca
povinný uplatniť písomne u Prevádzkovateľa a to do 7 dní odo dňa, keď mu bola
faktúra doručená.
-
Prevádzkovateľ vracia Klientom peňažné čiastky iba v prípade, ak sú v jednotlivom
prípade vyššie ako 0,50 EUR.
-
Jednostranné započítanie pohľadávok Klienta/ Záujemcu voči pohľadávkam
Prevádzkovateľa je vylúčené, ibaže mu na to Prevádzkovateľ udelil svoj
predchádzajúci písomný súhlas.
Čl. VI.
Zodpovednosť za škodu
-
Prevádzkovateľ nie je zodpovedný za obsahovú stránku Služby poskytnutej
(zverejnenej) na Webovej stránke, najmä za jej grafické znázornenie (napr.: logo,
fotografia alebo iný výsledok duševnej tvorivej činnosti) a za ich gramatickú
správnosť. Za porušenie akýchkoľvek práv tretích osôb poskytnutím Služby na Webovej
stránke zodpovedá výlučne Klient. Prevádzkovateľ nezodpovedá za škody spôsobené
poskytnutím Služby na Webovej stránke.
-
Klient je povinný chrániť údaje získané z Databázy Prevádzkovateľa alebo Reakcie
pred akýmkoľvek zneužitím, je povinný zabezpečiť, aby tieto údaje neboli
sprístupnené alebo poskytnuté inej osobe alebo zverejnené. V prípade porušenia tejto
povinnosti Klient v plnom rozsahu zodpovedá za škodu spôsobenú porušením tejto
povinnosti. Klient berie na vedomie, že Databáza vytvorená Prevádzkovateľom je
predmetom autorského práva Prevádzkovateľa a je chránená podľa zákona č. 185/2015
Z.z. o autorskom práve a právach súvisiacich s autorským právom (autorský zákon).
Prevádzkovateľ nezodpovedá za pravdivosť a aktuálnosť údajov uvedených v Databáze
Prevádzkovateľa.
-
Klient sa zaväzuje, že ak budú voči Prevádzkovateľovi z dôvodu porušenia akýchkoľvek
práv tretích osôb uvedených v tomto odseku vznesené akékoľvek nároky, tieto nároky
uspokojiť a Prevádzkovateľa v celom rozsahu odškodniť.
-
Prevádzkovateľ nezodpovedá Klientovi za nájdenie vhodného kandidáta na obsadenie
pracovnej pozície a jeho zotrvanie v pracovnom alebo obdobnom pomere.
-
Prevádzkovateľ negarantuje Záujemcom nájdenie vhodnej pracovnej príležitosti a ani
trvanie pracovného alebo obdobného pomeru.
-
Prevádzkovateľ nezodpovedá za škodu, ktorá môže používateľom alebo tretím osobám
vzniknúť používaním Webových stránok, vrátane ušlého zisku alebo straty akýchkoľvek
dát.
-
Ak zmluva zanikne bez využitia Služieb objednaných Klientom/Záujemcom bez zavinenia
Prevádzkovateľa, Klientovi/Záujemcovi nevznikne nárok na vrátenie dohodnutej ceny.
Za neúplne vyčerpané Služby Prevádzkovateľ nezodpovedá.
-
V prípade porušenia povinností Klienta, resp. Záujemcu, najmä porušenia zmluvy
podstatným spôsobom je Prevádzkovateľ oprávnený dočasne pozastaviť ďalšie
poskytovanie Služieb Klientovi, resp. Záujemcovi. Týmto úkonom Prevádzkovateľa
Klientovi, resp. Záujemcovi nevznikne nárok na náhradu škody a žiadnu náhradu za ním
objednané Služby, ktoré nemohol počas tohto pozastavenia využívať. Nárok
Prevádzkovateľa na náhradu škody tým nie je dotknutý.
-
Prevádzkovateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za akékoľvek zneužitie prihlasovacieho
mena a hesla neoprávnenou osobou a ani za žiadne následné škody a prípadné nároky
tretích strán spôsobené v dôsledku takého zneužitia.
Čl. VII.
Reklamačný poriadok
-
Klient má právo reklamovať chybu („ďalej len Chyba"), ktorá sa vyskytla na Webovej
stránke Prevádzkovateľa v súvislosti s jemu poskytovanou Službou. Chybou na strane
Prevádzkovateľa sa rozumie najmä nefunkčnosť Služieb uvedených v Objednávke, a to po
dobu dlhšiu ako 24 hodín za obdobie predchádzajúcich 48 hodín. Chybou na strane
Prevádzkovateľa nie je, ak Služby nie sú u Klienta dostupné v dôsledku výpadku
pripojenia Klienta na sieť Internet alebo v dôsledku iných skutočností, za ktoré
Prevádzkovateľ nezodpovedá.
-
Lehota pre uplatnenie reklamácie je najneskôr 14 dní odo dňa, keď Klient Chybu
zistil alebo mohol zistiť.
-
Reklamáciu je Klient oprávnený uskutočniť písomne (poštou na adresu sídla
Prevádzkovateľa, e-mailom na adresu: [email protected]), pričom reklamácia musí
byť doručená Prevádzkovateľovi. Prevádzkovateľ sa zaväzuje oznámiť výsledok
vybavenia reklamácie do 14 dní odo dňa je prevzatia.
Čl. VIII.
Spoločné a záverečné ustanovenia
-
Prevádzkovateľ je oprávnený, v závislosti od zmien všeobecne platných právnych
predpisov a/alebo na základe vlastného rozhodnutia, meniť alebo úplne nahradiť tieto
VOP, vrátane Cenníka. Prevádzkovateľ tieto zmeny VOP alebo Cenníka zverejní na
svojej Webovej stránke, príp. aj iným spôsobom spolu s určením ich platnosti a
účinnosti. Pokiaľ v aktualizovanom znení VOP alebo Cenníka nie je uvedená platnosť a
účinnosť, zmeny/nové znenie VOP alebo Cenníka je účinné prvým dňom druhého mesiaca
po zverejnení. Ak Klient alebo Záujemca nesúhlasí so zmenou VOP alebo Cenníka, je
oprávnený svoj nesúhlas písomne oznámiť najneskôr do 30 dní odo dňa zverejnenia
upraveného znenia VOP alebo Cenníka – včasné vyjadrenie nesúhlasu so zverejneným
znením VOP alebo Cenníka má vo vzťahu k namietaným ustanoveniam odkladný účinok voči
Klientovi alebo Záujemcovi, ktorý takýto súhlas prejaví. Klient alebo Záujemca je v
takom prípade oprávnený odstúpiť od zmluvy. Ak sa Prevádzkovateľ a Klient, resp.
Prevádzkovateľ a Záujemca nedohodnú v lehote do 30 dní inak a Klient, resp. Záujemca
od zmluvy neodstúpi, platí pre Klienta, resp. Záujemcu upravené aktuálne znenie VOP,
resp. Cenníka v zmysle vykonaných zmien. Ak Klient alebo Záujemca vo vyššie uvedenej
lehote neoznámi Prevádzkovateľovi svoj nesúhlas so zmenou VOP alebo Cenníka, platí,
že so zmenou súhlasí a vzájomné vzťahy sa odo dňa účinnosti zmeny riadia zmenenými
VOP alebo Cenníkom. Nadobudnutím platnosti nových VOP alebo Cenníka strácajú
platnosť pôvodné VOP alebo Cenník.
-
Všetky vzťahy neupravené v Zmluve a/alebo VOP sa riadia platnými právnymi predpismi
SR.
-
Odchýlne ustanovenia Zmluvy majú prednosť pred VOP. Pôsobnosť VOP alebo ich časti
možno vylúčiť iba písomnou dohodou Zmluvných strán v Zmluve.
-
Tieto VOP nadobúdajú platnosť dňa 11. 5. 2020
|